P.061 Padang Rengas, Perak.

Ahli Parlimen: Dato' Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz (BN-UMNO)

N.19 DUN Chenderoh

Ahli DUN: Dato' Siti Salmah Mat Jusak (BN-UMNO)

N.20 DUN Lubok Merbau

Ahli DUN: Haji Mohamad Zainuddun Mohd Yusof(PAS)


04 Februari 2009

ADUN PAS PERAK....Fikirkanlah

RABU 04 Feb 2009:
Berakhirnya kerajaan PR di Perak memberi peluang mana-mana ADUN Pas turut sama masuk ke kem bebas bagi membolehkan kerajaan yang ditubuhkan nanti lebih kuat. Usah tunggu jika Agama dan Bangsa mahu dipertahankan.Inilah masanya.Jangan sia-siakan peluang yang dianugerah oleh Allah.
(Bamboo Runcing)

3 ulasan:

  1. Assalamualaikum.. Salam Perjuangan. Sahabatku, kami dari UMNO Caw. Gombak Selatan begitu bangga dan rasa terharu atas pembabitan cawangan anda dalam mengikuti perkembangan politik melalui Blog. Kami sentiasa bersama anda.. Hidup UMNO.. Hidup Malaysia..

    IKHLAS DARI,
    UMNO CAWANGAN GOMBAK SELATAN
    BAHAGIAN WANGSA MAJU

    p/s : Blog anda dlm senarai link kami

    BalasPadam
  2. Waalaikumsalam.
    Matlamat perjuangan atas nama Agama Bangsa dan Negara pastinya dapat dipererat dan dikongsi.Kelangsungan bangsa Melayu berjiwa UMNO perlu diangkat tinggi selagi ada matahari dan tah mahu sebut 'bulan'.

    BalasPadam
  3. salam.... pertama sekali teman ingin melahirkan rasa bangga dengan UMNO bahagian padang rengas kerana telah mewujudkan blog seumpama ini. Syabas teman ucapkan!
    sungguhpun demikian, teman harap, jangan UMNO bahagian pdg Rengas ni leka dengan kejayaan nerampas kembali perak. Kome yang berada di peringkat bahagian pada pendapat teman sedang ingke atau sedang lena dibuai mimpi. sebaiknye turun ler ke cawangan-cawangan,anjurkan aktiviti, tengok dan selami kehendak cawangan. kalau berterusan rope ni, Tumpo kite. sekarang ni, seolah-olah PR yang berkuasa, orang-orang UMNO sepi..... Puncanya... kite same-same pikir. Teman merayu ni, Tolonglah turun padang.... teman tak sanggup nengok Perak jatuh ketangan PR.

    BalasPadam